Online poslovanje je ključni pokretač moderne ekonomije, omogućava brži razvoj poslovanja i povezuje lokalna tržišta sa globalnim. U Bosni i Hercegovini, njegov potencijal otvara prilike za rast i inovacije i u tom kontekstu eCommerce Day 2024 konferencija igra ključnu ulogu u okupljanju stručnjaka i jačanju ovog važnog sektora.
Agenda ovogodišnje konferencije, koja će se održati 28.11.2024. u Gradskoj vijećnici Sarajevo, strateški je kreirana kako bi pružila publici, kompanijama i profesionalcima dublji uvid u ključne aspekte eCommerce sektora.
Belma Agić, izvršna direktorica eCommerce asocijacije u BiH, koja je domaćin i organizator konferencije, naglašava da je cilj pružiti praktičnu vrijednost učesnicima: “Naš fokus je na pružanju relevantnog sadržaja koji direktno odgovara na potrebe kompanija koje posluju ili žele da se bave eCommercom. Agenda je kreirana tako da obuhvati teme kao što su logistika, digitalna plaćanja, ESG strategije, razvoj prekogranične trgovine i digitalizacija javnih institucija. Kroz pažljivo odabrane panele i predavanja, želimo prisutnima omogućiti sticanje znanja i uvide koji će im pomoći u unapređenju poslovanja i postizanju dugoročne konkurentnosti.”
Pored raznovrsnih tema koje obuhvata ovogodišnja agenda, Agić dodaje da će jedan od centralnih segmenata biti posvećen globalnim trendovima koji mijenjaju pravila igre u eCommerce industriji.
“Jedan dio konferencije posvetili smo fenomenu Temua, čiji dolazak na naše tržište, nakon značajnog porasta online prodaje tokom pandemije, predstavlja najveći ‘disruption’ u e-trgovini do sada. Kroz segment ‘Tema u fokusu’, učesnici će imati priliku saznati kako je ovaj gigant postavio nove standarde u online prodaji, ali i kako se lokalne kompanije, poput X-Expressa, prilagođavaju zahtjevima ovog tržišta. Kao prva kurirska služba u BiH koja je preuzela logističke usluge za Temu, X-Express će podijeliti svoja iskustva i izazove u ovoj inovativnoj saradnji“, kaže Agić.
Predsjednik eCommerce asocijacije u BiH, Orhan Gazibegović, ističe kontinuirani uspjeh i rast konferencije, koja ulazi u svoje treće izdanje.
“Sa svakim novim izdanjem eCommerce Daya, nastojimo podići ljestvicu okupljajući širok spektar eksperata i pionira iz različitih segmenata digitalne trgovine. Panelisti i keynote govornici iz vodećih kompanija podijelit će znanje i iskustvo ključno za razumijevanje transformacija u eCommerce sektoru. Ova raznolikost mišljenja i pristupa omogućava učesnicima da iz prve ruke dožive širinu i dubinu stručnosti koja je potrebna da se izazovi pretvore u prilike. Cilj nam je osigurati da svi prisutni steknu ne samo nova znanja, već i inspiraciju i alate koji će im pomoći da unaprijede svoje poslovanje i ostanu konkurentni na tržištu”, kaže Gazibegović.
Ulaznice su dostupne na platformi Entrio: https://www.entrio.ba/event/ecommerce-day-20584. Više informacija o programu i govornicima dostupno je na zvaničnoj stranici: ecommercekonferencija.ba.