Prema podacima istraživačke kuće Jato Dynamics, Toyota je i u 2022. godini potvrdila poziciju vodećeg proizvođača automobila u svijetu, s tržišnim udjelom od 13% u segmentu osobnih automobila, koji uključuje i pickup kamionete.
Zahvaljujući dobrim rezultatima prodaje u Kini, u prošloj su godini zabilježili porast prodaje od 0,3% u odnosu na godinu ranije. Isti podaci pokazuju i kako je Kina sada najveće tržište za japanskog proizvođača, veće od SAD-a i domaćeg tržišta.
Na drugom se mjestu svjetske liste zadržao koncern Volkswagen, unatoč 10%-tnom padu prodaje. Treće mjesto drži grupacija Hyundai-Kia, četvrto koncern Stellantis, a peto General Motors.
Ukupno gledano, tržište je u 2022. godini palo za 2% u odnosu na godinu prije, a isporučeno je ukupno 79,4 miliona novih osobnih automobila.
Kad su u pitanju električni automobili najbrže rastuća marka u prošloj je godini kineski BYD, koji je povećao svoj globalni tržišni udio za 1,5 postotnih poena i sada drži 2,42% svjetskog tržišta. Istodobno su i zasjeli na mjesto drugog najvećeg proizvođača električnih vozila, odmah iza Tesle.
U tom segmentu prodano je ukupno 7,37 miliona vozila, što je 2,9 miliona više nego u 2021. godini, a na baterijsko-električne je automobili lani otišlo 9,3% svjetske prodaje.

Gledano po pojedinačnim modelima, na vrhu se nalazi SUV Toyota RAV4, s nešto više od milion prodanih primjeraka, ali i uz pad prodaje od 10%. U sličnoj je situaciji i njihova Corolla Sedan na drugom mjestu, dok je treći Teslin Model Y, s gotovo udvostručenom prodajom i zabilježenih gotovo 750.000 komada.
Na ukupnoj listi među top 10 najprodavanijih osobnih automobila svijeta Toyota ima pet predstavnika, Tesla dva, a po jednoga Honda, Nissan i Ford.