U Kaknju otvoren novi korisnički servis Telemacha

0
989
Telemach BH će svakom od 655 zaposlenika isplatiti jednak iznos finansijske podrške

Kompanija Telemach je danas u Kaknju, postojećim, ali i budućim korisnicima, svečano otvorila vrata svog novog korisničkog centra, na adresi Alije Izetbegovića bb (Real Tržni centar).
Korisnički centar Telemach-a u Kaknju nudi mogućnost testiranja inovativnih usluga i servisa, informisanja o unapređenju usluge, ali i uslugu plaćanja računa.
“Naš novi Korisnički centar pomjera granice dosadašnjeg načina prodaje i iskustva korisnika, a u to se od danas i na ovoj lokaciji, direktno mogu uvjeriti građani i privredni subjekti Kaknja. Telemach je prepoznatljiva kompanija po tome što uvijek ide ukorak sa najnovijim tehnologijama, a novi ambijent u skladu sa najnovijim prostornim i idejnim rješenjem u Kaknju je samo dokaz u nizu koji to potvrđuje”, kazao je Kenan Đonko, direktor prodaje, korisničkog odnosa i marketinga kompanije Telemach.
Povodom otvaranja novog korisničkog centra u Kaknju, predstavnici kompanije Telemach nagradili su korisnike prigodnim poklonima,a GoPro kamera uručena je Edinu Džombi.
Radno vrijeme poslovnice u Kaknju je od 08 do 16,30 radnim danima.