U Argeta tvornici u Hadžićima kod Sarajeva danas je održan susret sa medijima i poslovnim partnerima, jer je iza ovog brenda još jedna uspješna godina u kojoj je dodatno učvršćena liderska pozicija na tržištu i to uz respektabilne rezultate.
“Osluškujući potrebe naših potrošača i tržišne trendove, stalno smo razvijali naš proizvod, lansirali nove okuse i nalazili inovativne načine komunikacije s našim kupcima. Zahvaljujući visokom kvalitetu proizvodnje, opredjeljenju za korištenje isključivo prirodnih sastojaka i aktivnog uključivanja u život potrošača, Argeta je napravila novu formulu čiji su rezultat proizvodi bez konzervansa, vještačkih boja, aditiva i glutena. Pomno odabrani komadi mesa, potpuno prirodni začini, biljna ulja su neki od sastojaka koji čine Argetu dobrom stranom hljeba“, rekao je Enzo Smrekar, generalni direktor SPP Delikatesni namazi u Atlantic Grupi.
Danas Argeta u svojoj fabrici u Hadžićima proizvodi mesne okuse kojima se, pored tržišta Bosne i Hercegovine, snabdijevaju tržišta Srbije, Kosova, Crne Gore, Makedonije, Albanije i UAE.
“Zahvaljujući naporima 118 radnika uposlenih u Argeti BiH, ove godine smo ostvarili rekordnu proizvodnju – 7.000 tona gotovog proizvoda sa preko 70 različitih proizvoda. Također, u 2017. godini smo zakoračili i na tržište Sjeverne Amerike – pokrenuli smo proizvodnju paštete Argete u Pennsylvaniji. Argeta je sa svojim proizvodima prisutna već u 28 zemalja, na četiri kontinenta, a najjača je upravo u Evropi, gdje je Argeta postala ‘Pašteta broj jedan u Evropi’ prema podacima istraživačke kuće Nielsen“, rekao je Smrekar.
On je istakao da je usmjerenost na izvoz u Argeti prisutan od samoga početka, a posebno je potaknula osvajanje stranih tržišta nakon proširenja tvornice u Izoli 2001. godine.
“Do tog prijelomnog uspjeha bila je broj jedan u Sloveniji, Austriji, Švicarskoj, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, na Kosovu te u Hrvatskoj. Velik tržišni udio i prepoznatljivost drži i u Njemačkoj, Srbiji i Švedskoj. Tako se svake sekunde negdje u svijetu prodaju 4,3 paštete Argeta“, dodao je Smrekar.
Argeta je svim svojim uspjesima dodala još jedan. U 2018. godini na tržište BiH plasirano je preko 3000 tona pašteta, a Argeta je 1. izbor potrošača u BiH.
Da bi se zahvalili zajednici i potrošačima, u Argeti su odlučili da pomogu one kojima je to najpotrebnije, te su donacije od po 3.000 KM dodijelili Školi za srednje stručno obrazovanje i radno osposobljavanje u Sarajevu, Udruženju roditelja djece oboljele od malignih bolesti ‘Iskra’ u Banja Luci i Dječijem domu u Mostaru.
Također, Argeta misli i na svoje najmlađe korisnike, te je tako nedavno linija Argeta delikatesnih namaza obogaćena novim okusima iz linije Argeta Junior. Junior KokoKrem pašteta je najinovativniji proizvod u kategoriji pašteta jer u jednom proizvodu objedinjuje dva omiljenija namaza za djecu, zabavan i hranjiv obrok sa prirodnim, pažljivo odabranim sastojcima i recepturi posebno prilagođenoj zahtjevnom dečijem ukusu.
Argeta je izabrala i svoje ambasadore, a to su Amel Rizvo, radnik u proizvodnji, Amir Krdžalić, radnik u tehničkom održavanju i Adisa Šehić, radnica u proizvodnji. Nagradu za uspješnu i kvalitetnu distribuciju Argeta proizvoda dobila je i kompanija Ataco.