Coca-Cola Company najavila je da će iz temelja promijeniti pristup upravljanju ambalažom i sebi zadala cilj da će do 2030. doprinijeti prikupljanju i recikliranju ukupne količine ambalaže koju plasira na tržište.
Ovaj cilj je bitan dio kompanijine nove vizije za svijet bez otpada (World Without Waste), koju Coca-Colin sistem namjerava ostvariti znatnim višegodišnjim ulaganjem u poboljšanje ambalaže svojih proizvoda kako bi u potpunosti bila pogodna za recikliranje.
“Otpadna ambalaža je svjetski problem, a naša i odgovornost svih kompanija je da pomognemo u njegovom rješavanju. U skladu s našom vizijom za svijet bez otpada ulagat ćemo u poboljšanje sastava ambalaže koju koristimo, a time i u našu planetu, kako bismo doprinijeli rješavanju ovog problema”, rekao je James Quincey, predsjednik i glavni izvršni direktor The Coca-Cola Company.
U tom smjeru će Coca-Cola Company i njeni partneri preduzeti sljedeće korake:
• Ulaganje u planetu: Za svaku bočicu ili limenku koju proda bilo gdje u svijetu Coca-Cola namjerava do 2030. pomoći da se prikupi ista količina prazne ambalaže s tržišta. Kompanija će također uložiti sredstva i znanje kako bi pomogla ljudima u prikupljanju prazne ambalaže s tržišta te ih potaknula na recikliranje. Podržat će i prikupljanje otpadne ambalaže iz drugih industrija, uključujući bočice i limenke drugih proizvođača.
• Ulaganje u ambalažu: Kako bi ostvarila taj cilj, Coca-Cola će nastaviti poboljšavati ambalažu svojih proizvoda kako bi se sva ambalaža koju koristi mogla u potpunosti reciklirati. Kompanija zato radi na izradi kvalitetnijih pakovanja, bilo povećavanjem udjela recikliranog materijala, bilo razvijanjem bočica na biljnoj bazi i smanjivanjem količine plastike u svim pakovanjima. Do 2030. kompanija namjerava koristiti boce koje sadrže 50 posto recikliranog materijala. Cilj je postaviti novu svjetsku normu za ambalažu za pića. Trenutno se većina kompanijine ambalaže može reciklirati.
Coca-Cola HBC kao ovlašteni punioničar, kao i njena podružnica u Bosni i Hercegovini, Coca-Cola HBC B-H Sarajevo već niz godina blisko sarađuje s Coca-Cola Company u pogledu ambalaže jer održiva ambalaža ima ključnu ulogu u njenom održivom poslovanju. U skladu s tim 2016. godine iznesene su tri obaveze koje Coca-Cola HBC namjerava ispuniti do 2020. te uporedo sarađivati s kompanijom Coca-Cola u ostvarivanju najavljenih ciljeva.
Obaveze Coca-Cole HBC do 2020. su: da će reciklirati 40 posto ukupne ambalaže koju plasira na tržište; smanjiti količinu ambalaže koju koristi za 25 posto po litru proizvedenog pića; plastična ambalaža koju koriste sadržavat će 20 posto recikliranog materijala i/ili plastike iz obnovljivih materijala.
Svijet bez otpada važan je dio Coca-Colinih napora da osigura održivo poslovanje u svim područjima okoliša na koje utječe svojim poslovanjem.
Bosna i Hercegovina je tome doprinijela partnerstvom na projektu zaštite i očuvanja voda ‘Čist Vrbas’ u saradnji sa 13 općina i gradova u slivu rijeke Vrbas, ali i značajnim smanjenjem potrošnje vode u proizvodnom procesu iz godine u godinu.
Nova globalna vizija Coca-Cole za svijet bez otpada
Kompanija Coca-Cola je najavila da će do 2030. doprinijeti prikupljanju i recikliranju ukupne količine ambalaže koju plasira na tržište