Kampanja ‘Biti dio dječije radosti. Neprocjenjivo’ koja za cilj ima pomoć radu SOS dnevnih centara traje već više od mjesec dana. Kampanju realizuje kompanija Mastercardu saradnji sa humanitarnom organizacijom SOS Dječija sela u BiH, a uz pomoć svih korisnika Mastercard kartica koji su u proteklih mjesec dana svoje donacije uplatili putem online platforme.
Da kampanja pokazuje već sada značajne rezultate, govori činjenica da je tokom januara ova humanitarna organzacija zabilježila porast online donatorskih uplata za 123% u odnosu na prethodni period.
Uz sigurnost transakcija svakog korisnika, moguće je donirati putem platforme www.sos-ds.ba sve do 28.02.2022. Mastercard i SOS Dječija sela u BiH pozivaju građane koji još uvijek nisu donirali da to učine kroz ovu zajedničku kampanju online donacija, jersvaku donaciju učinjenu Mastercard® karticom online, u bilo kojem iznosu, Mastercard uvećava za još 10 KM.
Sredstva prikupljena i uvećana od strane Mastercarda biće usmjerena za još kvalitetnije uslove rada Dnevnih centara, SOS Dječijih sela u BiH. Cilj je djeci i mladima omogućiti dodatni sadržaj koji na strukturiran i koristan način doprinosi njihovom osnaživanju i razvoju, jer svako dijete podjednako zaslužuje da odrasta zdravo i sigurno.