Rekordna prodaja SEAT-a: U 2019. isporuke porasle 10,9%, na 574.100 vozila

0
160
Rekordni rezultati prodaje SEAT-ovih votila u 2019. godini (Izvor: SEAT)

Nakon uspjeha u 2018. godini, prodaja SEAT-a ponovno je u 2019. dosegla najveći volumen u njegovoj istoriji. Isporuke kompanije u 2019. porasle su za 10,9% na ukupno 574.100 vozila.
Ovim rezultatom SEAT nadmašuje rekord postavljen u 2018. godini (517.600 automobila) i postiže rast prodaje treću godinu zaredom sa dvocifrenim brojem.
U decembru prodaja SEAT-a porasla je za 23,4% u odnosu na isti mjesec 2018. godine, na ukupno 31.300 isporučenih vozila (2018: 25.300).
Uvođenje SUV modela bilo je ključno za rast u posljednje tri godine. U 2019. godini 44,4% vozila koje prodaje SEAT su bili Arona, Ateca ili Tarraco, deset posto više nego u 2018. Arona je predvodila prodaju SUV vozila SEAT-a, pri čemu je isporučeno 123.700 automobila, što je 25% više nego u 2018. godini. SEAT je prodao 98.500 jedinica modela Ateca, 25,9% više u odnosu na prošlu godinu i najbolji rezultat od pokretanja proizvodnje 2016. godine, te 32.600 jedinica modela Tarraco, koji je 2019. lansiran na tržište
Leon, ključni model rasta prodaje SEAT-a od 2012. godine, te nova generacija koja će se uskoro pojaviti, još uvijek je najprodavaniji automobil ove kompanije, sa isporučenih 151.900 vozila (-4,1%). Ibiza je drugi najprodavaniji automobil SEAT-a, sa 125.300 prodanih vozila (-8%), dok su Alhambra i Mii ostvarili veće cifre: 6,3% za MPV (23.700 prodanih automobila) i 0,7% za SEAT-ov gradski automobil (13.200), sada u prodaji u 100% električnoj verziji.
U svojoj drugoj godini od lansiranja brenda, prodaja CUPRA porasla je za 71,4% zahvaljujući odličnoj prodaji modela CUPRA Ateca. U 2019. godini CUPRA je isporučila 24.700 automobila (2018: 14.400); 14.300 jedinica Leon CUPRA (2018: 13.300; + 7.9%) i 10.400 CUPRA Ateca (2018: 1.100).

Ofanziva SUV-ova doprinijela rastu profitabilnosti

“Ovaj novi prodajni rekord ističe uspjeh strategije koju smo pokrenuli 2016. godine uz ofanzivu SUV-ova. Već treću godinu zaredom, naše su isporuke napredovale dvocifrenim brojevima i jedna smo od najbrže rastućih marki u Evropi. Pored toga, rast prodaje SUV-a omogućio nam je povećanje profitabilnosti kompanije i dilerske mreže”, izjavio je potpredsjednik SEAT-a za prodaju i marketing i izvršni direktor brenda CUPRA Wayne Griffiths.
On je dodao da su postigli najbolji rezultat ikad na pet od deset glavnih SEAT-ovih tržišta, te da su konsolidovali liderstvo u Španiji, stekli tržišni udio od 3,8% u Njemačkoj i treći su najprodavaniji brend u Austriji. U Francuskoj i Italiji postigli su svoj najbolji rezultat u više od desetljeća. Nadalje, CUPRA je načinila čvrst korak naprijed sa gotovo 25.000 prodanih automobila.
Govoreći o 2020. godini, Griffiths je izrazio nadu da će nova generacija Leona i električni modeli koje će SEAT lansirati ove godine pomoći u ostvarenju njihovih ciljeva.

Sa porastom prodaje od 10,9 posto SEAT ostvario rekordni prodajni rezultat

Rekordni rezultati na glavnim tržištima

Rekord prodaje zasnovan je na snažnom rastu na većini najrelevantnijih tržišta kompanije. SEAT je ostvario najveći obim prodaje ikad u Njemačkoj, Velikoj Britaniji, Austriji, Švicarskoj, Poljskoj, Izraelu, Švedskoj i Danskoj.
U Njemačkoj je kompanija postavila novi rekord već treću godinu u nizu sa 132.500 prodanih vozila (+16,1%). U Velikoj Britaniji prodaja je porasla za 9,5%, na ukupno 68.800 prodanih vozila. SEAT je svoj najbolji rezultat ikad zabilježio u Austriji (19.900; + 7,9%), gdje je treći najprodavaniji brend, u Švicarskoj je prodano 12.800 vozla (+ 19,6%), u Poljskoj 12.700 (+6,6%), Izraelu (9.200; + 2,6%), Švedskoj (9.100; + 30,4%) i Danskoj (7.100; + 47,2%).
U Španiji, SEAT je ponovio i proširio svoje tržišno liderstvo (108.000; + 0,2%) i još jednom pozicionirao Leon kao najprodavanije vozilo. U Francuskoj i Italiji, četvrto i peto najveće tržište kompanije, rast je bio jači. U Francuskoj je prodaja porasla za 19%, na 37.800 jedinica, najveći obim od 2001. godine, a u Italiji je rast bio još bolji, 30,8%, uz prodanih 26.200 automobila, najbolji rezultat od 2008. godine.
Globalni rekord kompanije poduprli su i tržišta poput Portugala (11.300; + 17,7%), Holandije (11.000; +22,6%), Belgije (10.600; + 11,2%) i Irske (4.100; +11,3%). U Meksiku, najvećem SEAT-ovom tržištu izvan Evrope, prodaja je porasla za 5,4%, na ukupno 24.300 automobila.
IZ SEAT-a navode da je 2020. godina novog Leona, uz elektrifikaciju SEAT-a i CUPRA-e, te novih rješenja za urbanu mobilnost.

Premijera četvrte generacije SEAT Leon-a

SEAT će 28. januara predstaviti četvrtu generaciju SEAT Leon-a, najprodavanijeg automobila kompanije koji će se proizvoditi u postrojenju Martorell. Novi Leon na tržište će prvi put stići s plug-in hibridnom električnom verzijom. To će biti prva novost u asortimanu koja će, sve do početka 2021. godine, predstaviti i plug-in hibridnu verziju modela Tarraco i SEAT el-Born, prvo električno vozilo marke proizvedeno na MEB platformi.
Nadalje, CUPRA će u 2020. godini imati dva prvijenca: Formentor, prvi model razvijen posebno za marku, koji će imati na raspolaganju motore sa unutrašnjim sagorijevanjem kao i plug-in hibrid verziju, a proizvodit će se u Martorellu, kao i novi CUPRA Leon.
U 2020. SEAT će predstaviti i e-skuter, 100% električni motocikl i prvi u istoriji marke, kao i novi e-Kickscooter koji će se pridružiti EXS-u od kojih je u 2019. prodano 11.000 jedinica. SEAT je vodeći u VW grupaciji kada se govori o mikromobilnosti a pokretanje proizvodnje za oba navedena će dodatno unaprijediti aspekt urbane mobilnosti.

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here